داستان های شگفت انگیز
داستان های شگفت انگیز

تخیل چقدر وسعت دارد؟سایتی برای دانلود همه چیز


بچه ها معنی اهنگ show me the meaning back street boys

 

Show me the meaning of being lonely

معنی تنها بودن رو به من نشون بده


So many words for the broken heart

خیلی از جملات برای یک قلب شکسته


It's hard to see in a crimson love

در یک عشق آتشین شنیدنشون خیلی سخته


So hard to breathe

نفست رو تنگ می کنن


Walk with me, and maybe

با من بیا، و شاید . . .


Nights of light so soon become

شبهایت تبدیل به چراغهای نورانی خواهد شد


Wild and free I could feel the sun

وحشی و آزاد ، می تونستم خورشید رو احساس کنم


Your every wish will be done ,They tell me

بهم می گن به تمام آرزوهایت خواهی رسید


Show me the meaning of being lonely

معنی تنها بودن رو به من نشون بده


Is this the feeling I need to walk with

آیا این همون احساسی هست که باید باهاش کنار بیام


Tell me why

به من بگو چرا


I can't be there where you are

نمی تونم اونجایی که هستی باشم


There's something missing in my heart

چیزی رو تو قلبم گم کردم

Life goes on as it never ends

زندگی بی پایان ادامه پیدا می کنه


Eyes of stone observe the trends

چشمان سرد و بی روح ، چرخشش رو تماشا می کنن


They never say forever gains if only


Guilty roads to an endless love

جاده های محکومی وجود دارن که به عشقی بی پایان راه دارن


There's no control

بی آنکه کنترلی روی اونا داشته باشی

Are you with me now

ایا به چیزهایی که می گم باور داری؟


Your every wish will be done ,They tell me

بهم می گن به تمام آرزوهایت خواهی رسید


Show me the meaning of being lonely

معنی تنها بودن رو به من نشون بده


Is this the feeling I need to walk with

آیا این همون احساسی هست که باید باهاش کنار بیام


Tell me why

به من بگو چرا


I can't be there where you are

نمی تونم اونجایی که هستی باشم


There's something missing in my heart

چیزی رو تو قلبم گم کردم



There's nowhere to run

جایی برای فرار وجود نداره


I have no place to go

جایی برای رفتن ندارم


Surrender my heart' body and soul


How can it be you're asking me

چطور می تونی ازم بخوای


To feel the things you never show

تا چیزهایی رو احساس کنم که هیچوقت بهم نشون ندادی

You are missing in my heart

جات تو دلم خیلی خالیه


Tell me why

به من بگو چرا


I can't be there where you are

نمی تونم اونجایی که هستی باشم


Show me the meaning of being lonely

معنی تنها بودن رو به من نشون بده


Is this the feeling I need to walk with

آیا این همون احساسی هست که باید باهاش کنار بیام


Tell me why

به من بگو چرا


I can't be there where you are

نمی تونم اونجایی که هستی باشم


There's something missing in my heart

چیزی رو تو قلبم گم کردم

 

Show me the meaning of being lonely (being lonely)

معنی تنها بودن رو به من نشون بده  تنها بودن


Is this the feeling I need to walk with

آیا این همون احساسی هست که باید باهاش کنار بیام


Tell me why

به من بگو چرا


I can't be there where you are

نمی تونم اونجایی که هستی باشم


There's something missing in my heart

چیزی رو تو قلبم گم کردم


نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت20:04---19 اسفند 1390
اگر تونستی اسم همه ی اهنگاشونو بذار تو وبت.
پاسخ:نمی تونم ولی سعی میکنم بشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید خوشحالم که وبمو انتخاب کردین به من نظر بدید امیدوارم از مطالب به خوبی استفاده کنید دوستون دارم


فیلم کتاب و موزیک
موزیک های back street boys
فیلم سرزمین اشباح
کتاب سرزمین اشباح
امیلی رودا
بیو گرافی بک استریت بویز
دارن در کتاب
استیو یا دارن
اکر جای گروبز بودیید میجنگیدید؟
خاطرات یک خون آشام
فیلم یا کتاب
ال جی اسمیت

 

goooooooogool magol

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان.شگفت انگیز و آدرس asmankaghazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چهل تیکه
چهل تیکه
فروشگاه اینترنتی
انجمن علمی زیتون بلاگ
عـکس ، کلیپ ، داستان ، آهنگ (امیرحسین)
dance-onmoon
بیا تو در بازه
دیبا
دوستیابی
دووووووووووووووووم سهo.p
دلنوشته های یک پسر تنها...
من وتو
عشق
m دوست داشتنی
هواداران بارسلونا
دنیایی مجازی
دفتر خاطرات من
جنبه نداری نیا تو
همه چی
دنیای جادوگران
دروغ
The Black Link
شهر شیشه ای
brain download
دانلود موبایل P.TV2025
ملیکا
لبخند
شیما
glory
ردیاب خودرو

 

 

دانلود آهنگ neverاز wanna one
دانلود آهنگ manolo از trip lee
دانلود آهنگ energetic از گروه کره ای wanna one
دانلود آهنگ take you down از chris brown
دانلود آهنگ معروف despacito
دانلود آهنگ own it از drake
دانلود آهنگ dont wanna fall in love از kyle
دانلود آهنگ Doga Doga
غرورو تعصب
زنان کوچک
عید
استخوان های دوست داشتنی
دانلود رمان
دانلود آهنگ های زدبازی
دانلود
یاس
سلام

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 35079
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 117
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 35079
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 117
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


FC BARCELONA